sobota, 22 listopada 2014

44 Bieg z okazji Dnia Podchorążego

Dzisiaj uczestniczyłam w bardzo nietypowym biegu z okazji Dnia Podchorążego, którego celem było uczczenie rocznicy Powstania Listopadowego. Bieg odbył się na terenie Wyższej Szkoły Oficerskiej Wojsk Lądowych we Wrocławiu i co bardzo ciekawe organizatorzy nie pobierali opłaty startowej i medalami nagradzali tylko najlepszych. W zasadzie to już jest takie przyzwyczajenie, że jak się ukończy bieg to trzeba dostać medal a tutaj wręcz przeciwnie trzeba się wysilić żeby go dostać. ;)

44 Bieg z okazji Dnia Podchorążego

Dystans: 5 km
Termin: 22.11.2014
Czas: 00:24:07
Miejsce: Wrocław, Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych we Wrocławiu
 
Bieg był na dystansie 5 kilometrów i tutaj jest zdjęcie jak zbliżam się do mety:
      źródło: Facebook Ultimasport.pl

Oczywiście nie dostałam medalu ku mojemu zdziwieniu poziom zawodników był bardzo wysoki :-), ale bieg dodał mi dużo odwagi, w miejscu gdzie trenują przyszli oficerowie były różne kamienie z wyrytymi cytatami skłaniające do walki i mężnego postępowania. Poniżej jeden z ciekawszych kamieni: „Siebie samego zwyciężyć to największe zwycięstwo” Tadeusz Kościuszko


A tutaj już rozdanie medali, jak na wojsko przystało wszyscy stanęliśmy w jednym rzędzie:


Mój wynik:
Open 156/205
Kobiety 26/50

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz