sobota, 15 listopada 2014

XXV Mały Maraton Złotnicki

Dzisiaj nasz klub WKB Piast zorganizował jubileuszowy XXV Mały Maraton Złotnicki, czyli ćwierćwiecze imprezy biegowej. Dystans to 4,2 km czyli mini maraton. Impreza odbyła się w Parku Złotnickim we Wrocławiu. Jest to niewielki dość górzysty park i organizatorzy postarali się żebyśmy pobiegali po górkach.

25 Mały Maraton Złotnicki

http://wkbpiast.com/biegi/regulaminy
Dystans: ok. 4,2km
Termin: 15.11.2014
Czas: 00:21:14
Miejsce: Wrocław, Park Złotnicki

Jak na jubileusz przystało miałam ambitne cele biegowe. Na początku chciałam wygrać ten bieg, bo fajnie by było jakby go wygrał ktoś z klubu a jeszcze fajniej jakby to była kobieta. Tuż na starcie mój ambitny cel uległ zmianie i chciałam wygrać bieg w kategorii kobiet, ale jak zobaczyłam z jaką prędkością poruszają się moje rywalki mój cel został zmieniony na taki żeby ukończyć bieg tak jak najlepiej potrafię. I ten ostatni cel udało mi się zrealizować. :-)
Tak więc kilka kobiet wyprzedziło mnie na samym początku a później jeszcze kilka ale starałam się biec swoim tempem i tak dotarłam do mety. Na mecie było bardzo miło przywitał mnie kolega z klubu i pogratulował wyniku, później dobiegł tata i przyszło jeszcze kilku kolegów, chyba zrozumiałam wtedy, że jednak jestem ważnym członkiem naszej społeczności klubowej, bo traktują mnie jak swojaka.
Poczekaliśmy na wyniki, sprawdziłam swoją pozycję na liście i byłam na 69 miejscu na 107 osób, czyli bez rewelacji. Kiedy ogłaszali zwyciężczynie w kategorii K16 kolega z klubu mówi, możesz mieć wygraną w kategorii zobacz jak mało kobiet brało udział w biegu, ja odpowiedziałam, że dużo kobiet mnie wyprzedziło to raczej nie. Kiedy ogłaszali kategorię K30 to pierwsza kobieta wygrała bieg w Open Kobiet i nie została klasyfikowana w kategorii a następną ku mojemu wielkiemu zdziwieniu byłam ja. Tak więc wygrałam pierwsze miejsce w kategorii K30 i dostałam puchar. Ucieszyłam się, ale inni chyba bardziej, bo gdzieś w głębi serca miałam świadomość, że zawiodłam, mogłam pobiec lepiej a nie potrafiłam tego zrobić.

Mój wynik:
Open 69/107
Kobiety 10/28
K-30 2/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz