sobota, 21 marca 2015

Nagroda w Półmaratonie Ślężańskim

Po raz drugi wzięłam udział w Półmaratonie Ślężańskim połączonym z Mistrzostwami WKB Piast. Podobnie jak w zeszłym roku zajęłam 1-sze miejsce w kategori K30, tym razem miałam większą konkurencję, bo ścigałam się z jedną dziewczyną. Co ciekawe na wynikach widnieję na 2-gim miejscu w tej kategorii,

8 Półmaraton Ślężański

Dystans: półmaraton
Rodzaj biegu: uliczny
Termin: 21.03.2015
Miejsce: Trasa prowadzi drogami asfaltowymi wokół Góry Ślęży; Sobótka – Strzegomiany – Będkowice –Sulistrowiczki – Przełęcz Tąpadła – Sady – Sobótka Zachodnia – Sobótka

ale to kwestia tego, że została utworzona dodatkowa kategoria K20, a na wynikach w internecie kategoria K30 jest połączeniem kategorii K20 i K30. W tym roku tata zdecydował się ze mną pobiec ten półmaraton pod barwą Piasta, ale w jego kategorii M60 startowało 8 osób tak więc miał większą konkurencję i zajął 5-te miejsce.
Co do samej trasy to była trudna i wymagająca, przede wszystkim wymagała przebiegnięcia :-), ale postanowiłam przebiec ją bez maszerowania tzn. maszerowałam tylko na punktach z wodą żeby nie pić w biegu. W porównaniu do zeszłego roku poprawiłam czas o 10 minut i jest to teraz moja życiówka, to już 3 życiówka w tym roku. Można powiedzieć im mniej trenuję tym mam lepsze wyniki...
Dzisiaj na Półmaratonie Ślężańskim była organizowana akcja: „Biegam mimo, że siedzę”. Organizator w następujący sposób zachęcał do włączenia się w akcję:
„Zbieramy niepotrzebną odzież sportową (koszulki, buty, kurtki itp.) dla coraz licznej społeczności biegaczy po drugiej stronie krat. Podzielmy się. Przy odbiorze pakietu startowego zostaw
swoje niepotrzebne koszulki i inny sprzęt do biegania w naszym Biurze Zawodów. Ubrania trafią do osadzonych z całej Polski.”
Bardzo fajny pomysł z tą akcją, postanowiłam się do niej włączyć i zostawiłam dzisiaj przygotowany przeze mnie pakiet startowy dla więźnia o następującej zawartości:
  • buty do biegania Reebok (używane tylko kilka razy),
  • koszulka z 8 Półmaraton Ślężański (nowa, bardzo ładna zielona),
  • pas do biegania (nowy z Biegu Brzegiem Morza),
  • 2 pary skarpetek (1 para nowa, druga używana kilka razy),
  • mały bidon na rękę (nowy z Biegu Fortum).
Koszt takiego pakietu jest rzędu 200-300zł. mam nadzieję, że jakiś biegacz się z niego ucieszy. Ja się dzisiaj bardzo ucieszyłam, bo w wyniku losowania wygrałam nagrodę: filtr osmotyczny do wody pitnej Hydropure Royal 100 TURBO o wartości 2950zł wraz z montażem :-), co dowodzi tylko tego, że dobro jest opłacalne. Dałam komuś prezent i w tym samym dniu otrzymałam w zamian 10 razy tyle. To więcej niż Kenijczyk za 1-sze miejsce (2000zł.).

Czas: 01:53:53
Open 1936/3777
Kobiety 151/651
K-30 44/146
WKB Piast Wrocław Open 21/51
WKB Piast Wrocław Kobiety 4/13
WKB Piast Wrocław K30 1/2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz