piątek, 1 stycznia 2016

Bieg Sylwestrowy

Wczoraj dorocznym zwyczajem byłam na biegu Sylwestrowym w Trzebnicy. Co ciekawe, Wrocław z którego pochodzę jest bardzo dużym miastem obfitującym w liczne biegi, ale z tego co wiem nie ma biegu sylwestrowego, bo na Sylwestra biegnie się w Trzebnicy. Jest to jeden z tego typu biegu, gdzie miejsca szybko się rozchodzą i organizator zwiększa limit uczestników oby jak najwięcej takich biegów.

31 Uliczny Bieg Sylwestrowy

http://www.biegsylwestrowy.pl/
Dystans: 10 km
Termin:  31.12.2015
Rodzaj biegu: uliczny
Miejsce: Trzebnica, ulicami miasta

W tym roku organizator przygotował bardzo ciekawy pakiet startowy w którym znalazł się kalendarz na przyszły rok, koszulka zapewniająca widoczność podczas nocnych biegów, jeden odblask, woda mineralna oraz kilka ulotek. Oczywiście wszyscy dostawali medale na mecie.
Co do samego biegu to pogoda była bardzo ładna jak na tą porę roku, świeciło słonko, było czyste niebo, trochę wiatr wiał i był chyba 1 stopień na plusie, trasa jak zwykle była wymagająca, posiadała kilka górek, żeby życie nie było płaskie. :-)
Bieg jak bieg, ale na mecie kiedy stałam po odbiór posiłku jeden kolega z klubu podszedł do mnie i pożyczył mi swoją kurtkę, żebym nie zmarzła. Nigdy nie spotkało mnie coś podobno i bardzo mu dziękuje za okazaną życzliwość, dzięki temu zdrowie nadal mi dopisuje.

Korzystając z okazji chciałam złożyć wszystkim moim czytelnikom, waszym rodzinom, przyjaciołom, znajomym z Facebooka wszystkiego najlepszego na ten Nowy Rok, realizacji marzeń, niezapomnianych wrażeń, życia w uśmiechu, bez pośpiechu, celów biegowych, imprez doborowych a na dodatek niech w waszych domach panuje dostatek. :-)

Czas: 00:50:39
Open: 817/1474
Kobiety: 92/324
Kobiety K30: 43/145

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz