wtorek, 14 czerwca 2016

W Grodzisku Wielkopolskim

 Półmaraton w Grodzisku Wielkopolskim jest bardzo ciekawy z Wrocławia jest na niego organizowany specjalny autokar dla biegaczy, wlicza się zarówno do Korony Półmaratonów Polski oraz Korony Półmaratonów Wielkopolski.

10 Grodziski Półmaraton „Słowaka”

http://www.polmaratongrodzisk.pl/
Dystans: półmaraton
Rodzaj biegu: uliczny
Termin:  12.06.2016
Miejsce: Grodzisk Wielkopolski

W tym roku była 10 Edycja Półmaratonu w Grodzisku Wielkopolskim z tej okazji dostaliśmy bogaty pakiet startowy: ręcznik, pas z bidonem, pamięć USB o pojemności i 1 GB, książkę z historią półmaratonu oraz pomniejsze dodatki.
Wystartowaliśmy o godzinie 9 nad ranem, pogoda była bez upału, ale na trasie były prysznice i węże z wodą oraz mnóstwo życzliwych kibiców. Od początku biegu kurczowo się mnie trzymała biegunka. Starałam się na nią nie zważać, ale ciągle nie dawała mi spokoju. Biegłam przed zającem na 1:45 i próbowałam gonić zająca 1:40, lecz kilka kilometrów przed metą biegunka wygrała. Zbiegłam z trasy w krzaki za potrzebą i widziałam z daleka zające na 1:45, które cały czas trzymały się prostej drogi, próbowałam je gonić do mety, ale dobiegły przede mną. Tuż przede metą była fajna muzyczka informująca o zbliżaniu się do mety, później były bramy z baloników tak jak na weselu a pod koniec niebieska mata na której można się było wybić. Jednym słowem świetna trasa.
A na mecie czekała prawdziwa uczta: kiełbaska z marnowanymi pieczarkami, leczo i bułeczka, do tego chleb ze smalcem i kiszone ogórki, ponadto kawa lub herbata z ciastem. Cud, miód, malina. :-) Polecam całym sercem.


Czas: 01:46:14
Open: 921/2367
Kobiety: 73/548
Kobiety K35: 17/126

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz