poniedziałek, 6 czerwca 2016

Weterani na Start

Na pytanie o wiek zapewne wiele osób nie chciałoby prawdziwie odpowiedzieć a tymczasem są takie miejsca gdzie młodszym wstęp wzbroniony, jeśli masz 35 lat lub więcej możesz biegać z nami.
Mowa o Półmaratonie Weteranów w Murowanej Goślinie w którym mogłam wystartować dopiero w tym roku, musiałam do niego dojrzeć. :-)

35 Gośliński Mały Maraton Weteranów

http://polmaraton.murowana.pl
Dystans: półmaraton  
Rodzaj biegu: uliczny
Termin:  5.06.2016
Miejsce: Murowana Goślina

Super sprawa taki półmaraton na którym widzisz jak pierwsi zawodnicy nie są czarni, nie mają dwudziestu lat a mimo wszystko są w czołówce biegu i szybko biegają, potem myślisz jeśli oni mogą to ja też. Wiek nie stanowi takich ograniczeń jak się ludziom wydaje: "Część osób myśli gdybym był młodszy/młodsza to mógłbym robić to czy tamto." a bieganie pokazuje, że nawet jak ktoś zaczyna biegać w późnym wieku może mieć wspaniałe wyniki. Wiele starszych osób mogłoby powiedzieć do młodszych biegaczy: "Jak będziesz w moim wieku też będziesz mógł tak biegać.".
Na biegu można było spotkać wielu utalentowanych starszych ludzi, nawet ze mną ścigała się pani z kategorii K65 i udzieliła mi cennej wskazówki z którą się z wami podzielę. Jeśli chcesz szybko biegać zacznij wyznaczać sobie realne cele np. poprawę wyniku na treningu o kilka minut na dłuższym dystansie. Z początku zaczniesz myśleć to niemożliwe, żebym ja osiągnął taki wynik, ale później widzisz jak zbliżasz się do takiego wyniku i osiągasz go, to co wcześniej wydawało się nieosiągalne staje się realne.
Organizator bardzo się postarał o jakość biegu i bogaty pakiet startowy, dostaliśmy koszulkę, buffa oraz kubek. Na trasie były punkty z wodą i izotonikiem oraz woda lała się strumieniami. Na mecie czekał na nas dwudaniowy obiad. Poza nagrodami i pucharami była możliwość powrotu autokarem do Poznania na koszt organizatora. To się nazywa organizacja.
Mój wynik chociaż bardzo ładny jak na moje możliwości i trudne warunki pogodowe nie pozwolił mi na zwycięstwo, wiele starszych osób było przede mną, chociaż dałam z siebie wszystko.

Czas: 01:45:15
Open: 195/433
Kobiety: 17/90
Kobiety K30: 8/35

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz