niedziela, 5 lutego 2017

Bieganie w Karnawale

Jak na karnawał przystało mieliśmy super zabawę, szampana, maskę karnawałową, konkurs na najlepsze przebranie, posiłek, medal i różne inne atrakcje. Zgadnijcie za kogo tym razem się przebrałam?

 

Bieg Karnawałowy

Dystans: 10 km
Rodzaj biegu: wałami Odry
Termin: 4.2.2017
Miejsce: Wrocław


W poprzednim Biegu Sylwestrowym organizowanym przez organizację Pro-Run w konkursie na najlepsze przebranie wygrałam nagrodę za najładniejszy wierszyk o tematyce zdrowotnej. Ta nagroda to bezpłatny pakiet startowy na Bieg Karnawałowy tego samego organizatora. Nagrodę bez problemu odebrałam tzn. wybiegałam. :-) Tym razem przebrałam się za … biegacza i co ciekawe tuż przed startem spotkałam mężczyznę, który był przebrany na Biegu Sylwestrowym za chirurga a na Biegu Karnawałowym przebrał się za samego siebie. :-) Tak po prawdzie to trudno jest biec w normalnym stroju, kiedy większość osób jest przebrana i podobnie trudno biec w przebraniu, kiedy inni są ubrani normalnie, tak więc i tak miałam trudno.

Dodatkowo były trudności na trasie, ponieważ lód się trochę stopił i była ślizgawica lód z wodą i gdzieniegdzie śnieg, były też momenty, że trasa była bardzo ładna tylko mokry chodnik, ale biegaliśmy też po błocie i trawie, chociaż byli tacy, którzy próbowali się prześlizgnąć na biegu. Na trasie byli nieliczni kibice oraz jacyś przechodnie. Biegliśmy wzdłuż wałów Odry przez Most Szczytnicki, Most Trzebnicki, Mosty Jagiellońskie a na mecie można było otrzymać wodę oraz szampana i ciepły posiłek.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz