czwartek, 17 sierpnia 2017

7 Bieg do Pani Fatimskiej

W tym roku jest 100 rocznica objawień Matki Bożej Fatimskiej tak więc mieliśmy jedyną i niepowtarzalną okazję wziąć udział w biegu w okrągłą rocznicę. :-)

7 Bieg do Pani Fatimskiej

Dystans: 5 km
Rodzaj biegu: uliczny
Termin: 15.08.2017
Miejsce: Oleśnica - Bystre

Od mojego ostatniego oficjalnego biegu minęło już trochę czasu, problemy zdrowotne uniemożliwiły mi bieganie, ale nie chciałam zrezygnować z tak wyjątkowego biegu. Założyłam moje stare Nike aby mieć amortyzację na asfalcie i dzięki Bogu dobiegłam bez większych problemów. Bardzo się tym ucieszyłam, chociaż mój czas nie był rewelacyjny, nie kwalifikował mnie na podium to jednak dał nadzieję na powrót do biegania.
W trakcie ogłaszania wyników końcowych pojawiły się liczne niespodzianki. Jedną z nich był list od księdza arcybiskupa Józefa Kupnego gratulujący podejmowanej inicjatywy organizacji biegu, puchary i nagrody rzeczowe oraz losowanie nagród...




Wynik:
Czas: 00:27:05
Open Kobiety: 25/52
Kobiety K30: 9/..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz