środa, 9 października 2019

Kultowa Osobowicka ósemka

Są takie biegi noszące miano kultowych – są organizowane od dłuższego czasu i są na nim stali bywalcy...

13 Osobowicka ósemka

Dystans: 8 km
Termin: 7.10.2019
Miejsce: Wrocław, Las Osobowicki
Rodzaj biegu: przełajowy

Osobowicka ósemka jest jednym z nielicznych biegów organizowanych za darmo, jest to ogromny plus dla biegu chociaż myślę, że jeśli byłby płatny to zainteresowanie tym biegiem w żaden sposób by nie zmalało.
Przed biegiem uczciliśmy dwoje biegaczy, którzy odeszli do wieczności a rok temu po raz ostatni biegli 12 Osobowicką ósemkę... Na początku było trochę błota ale w lesie było dosyć sucho, pogoda nam dopisała tak więc bardzo fajnie się biegło. Na trasie spotkałam Józia – siedemdziesięciokilkuletniego kolegę z klubu, chwilę porozmawialiśmy i Józio mnie wyprzedził. Pewnie z wiekiem nabiorę takiej formy jak on. :-) Na drugim okrążeniu usłyszałam jak Krysia zawołała: „Agnieszka biegnij” i przyspieszyłam żeby dać przykład młodszym stażem biegaczom tak jak Józio dał mi przykład. Po drodze jeszcze wyprzedziłam tatę i niewielką grupkę osób. Na mecie każdy dostał wodę i jabłko a później było losowanie nagród polegające na tym, że każdy kto został na losowaniu dostał nagrodę. To bardzo miłe ze strony organizatora, że o wszystkich pomyślał.


Wynik:
Czas: 00:45:46
Open: 117/154
Kobiety K30: 6/14

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz