poniedziałek, 23 czerwca 2014

Jubileuszowy Bieg Śladem Konia

W tym roku na Partynicach odbył się XV Bieg Śladem Konia. Biegliśmy dwa okrążenia po torze dla koni i było bardzo fajnie. Mieliśmy bardzo ładną pogodę do biegania, było pochmurno i wietrznie, ale nie padało. Nawierzchnia była dość sucha, trawa była nisko ścięta, tak więc wymarzone warunki na bicie rekordów...

15 Bieg śladem konia

http://wkbpiast.com/biegi/regulaminy
Dystans: ok. 4,2 km
Termin:  22.06.2014
Czas: 00:20:59
Miejsce: Wrocław, Tor Wyścigów Konnych "Patrynice"

Wzięliśmy udział razem z tatem i oboje pobiliśmy swoje rekordy z poprzedniego roku. Tata poprawił swój czas o 2 minuty a ja o minutę i 22 sekundy. Wydawało mi się, że dużo szybciej pobiegnę skoro biegam od dłuższego czasu i są sprzyjające warunki, ale miałam problemy ze złapaniem oddechu i wydawało mi się, że biegnę na maksa. Tak naprawdę to nie był szczyt moich możliwości, bo po powrocie do domu czułam się już zregenerowana – to był mój najlżejszy bieg w życiu. Wyszedł tutaj mój brak treningu na prędkość, która została praktycznie pomijana.
Podobnie jak w zeszłym roku zajęłam 3-cie miejsce w swojej kategorii wiekowej K-30. Tym razem ogłoszenie wyników odbyło się na oficjalnej scenie i otrzymaliśmy gratulacje od Renaty Mauer.

Ku mojemu wielkiemu szczęściu w tym roku reprezentowałam mój klub czyli Wrocławski Klub Biegacza Piast, który był organizatorem tego biegu. Na tle Klubu zajęłam 25 miejsce na 41 biegnących osób i 1-sze miejsce na 5 kobiet, które są ode mnie trochę starsze, tak więc biega im się trudniej, chociaż ku mojemu zdziwieniu wyprzedził mnie kolega z klubu z kategorii M70, czyli wiek nie do końca ma znaczenie. :-)
Na biegu pobiegłam w moich FiveFingers, które wzbudziły zainteresowanie u kilku kobiet na biegu w tym konkurentek, które stanęły ze mną na podium w kategorii K30. Biegło mi się w nich świetnie i nawet nie czuję łydek, tak więc te buty są kolejnym krokiem naprzód w moim bieganiu...
źródło: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=762694723752385&set=a.762692467085944.1073741891.207641852591011&type=3&theater

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz