poniedziałek, 9 listopada 2015

Kościan Półmaraton

8.11.2015r. odbyła się 11 edycja Półmaratonu w Kościanie im. dr Henryka Florkowskiego. Był to bardzo fajny półmaraton, z uwagi na liczbę zawodników (poniżej 2000) można by napisać kameralny. :-)

11 Międzynarodowy Kościański Półmaraton

Dystans: półmaraton
Rodzaj biegu: uliczny
Termin: 8.11.2015
Miejsce: Kościan
 
Atmosfera w Kościanie była bardzo miła, mieszkańcy w różnym wieku wyszli na ulice nam kibicować, tak więc co chwila ktoś dodawał sił. Jedna dziewczynka, której przebiłam piątkę liczyła osoby, które do niej podbiegły, ja przebiłam jej piątkę jako 174 osoba, co było bardzo sympatyczne. :-)
Mieliśmy dosyć trudne warunki na trasie, był bardzo duży wiatr i słonko, jeden termometr wskazywał 15 stopni, co jest dosyć wysoką temperaturą jak na listopad. Ustawiłam się za zającem na 2 godziny i próbowałam dogonić zająca na 1:50, ale nie udało mi się. Gdzieś za połową biegu koleżanka, którą poznałam w Pile zawołała mnie po imieniu i powiedziała, że jest jej słabo. Biegłam jej tempem i wspierałam jak umiałam. W pewnym momencie powiedziałam jej, że dobiegnę z nią do mety, ona bardzo chciała złamać 2 godziny w półmaratonie więc zaproponowałam żebyśmy ostatni kilometr przyspieszyły i tak też zrobiłyśmy. Ostatnie 300 metrów przed metą ona mówi biegnę szybciej, bo mnie wyprzedzą i zasprintowała. Ja nie potrafiłam jej dogonić i zostałam w tyle... Nie spodziewałam się takiej reakcji, ale na mecie poczekała i podziękowała mi za pomoc.

Czas: 01:56:31
Open 1048/1590
Kobiety 126/346
Kobiety K30 52/138

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz