sobota, 28 maja 2016

Na Ślężańską Górę

Pierwszy raz wzięłam udział w biegu górskim pod górę na krótkim dystansie. Bieg na Ślężę, bo o nim mowa odbywa się na trasie długości 5km i co ciekawe najpierw startują kobiety a 10 minut później mężczyźni i sprawdza się stara zasada, że mężczyźni biegają za kobietami. :-)

23 Bieg na Ślężę

http://biegnasleze.pl/
Dystans: 5 km 
Rodzaj biegu: górski
Termin:  28.05.2016
Miejsce: Sobótka

Bieg był dla mnie trudny, ponieważ nigdy nie wbiegałam pod górę tylu kilometrów. Tydzień temu postanowiłam maszerować na Ślęzę czarnym szlakiem z niedźwiedziem a później żółtym tak jak prowadzi trasa i zajęło mi to godzinę. Dzisiaj na biegu zdecydowaną większość trasy przebiegłam, tylko w trudniejszych momentach maszerowałam. Tuż przed metą były kartki informujące o odległości do mety 500 metrów a później 200 metrów tak więc emocje były spore do samego końca.
Na samej górze Ślęza jest bardzo ładnie, najwyższym punktem dostępnym dla turystów jest wieża widokowa kościoła z której przy dobrej widoczności widać nawet Sky Tower.


Na zakończenie czekała na mnie miła niespodzianka 3-cie miejsce w kategorii wiekowej na podium, w sumie 7, ale 4 kobiety z mojej kategorii weszły do Open. Świetnie mi poszło jak na pierwszy raz i praktycznie brak treningów po górach. :-) Co by to było jakbym zaczęła trenować?


Czas: 00:40:59
Open Kobiety: 16/131
Kobiety K30: 7/42

Zdjęcia pochodzą z galerii FOTO Video Sobótka Tatrocki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz