czwartek, 13 grudnia 2018

10 km dzień po dniu

Tak się złożyło, że dzień po dniu miałam zaplanowane 2 biegi jeden organizowany przez nasz klub WKB Piast Wrocław oraz 3 bieg z cyklu WRO RUN i oczywiście z żadnego nie umiałam zrezygnować. :-)

Wrocław, "WRO RUN - Osobowicki Bieg Przełajowy #3"

Dystans: ok. 10 km
Termin: 9.12.2018
Miejsce: Wrocław, Las Osobowicki

W dniu biegu pogoda była dosyć chłodna, trochę padało co zapewne przyczyniło się do zmniejszenia liczby startujących. Starałam się biec na maksa, ale na ostatnich kilometrach biegłam ostatkiem sił. W pewnym momencie dołączył do mnie Edziu i dzięki jego wsparciu dobrnęłam do mety. Wiem, że mógłby pobiec szybciej, ale dostosował się do mojego tempa, jakieś 200-300 metrów przed metą koledzy z naszego klubu zaczęli krzyczeć „Edziu nie daj się wyprzedzić!” ale on honorowo tuż przed metą puścił mnie przodem za co mu z całego serca pięknie dziękuję. Dzięki takiej szlachetnej postawie dał przykład młodym jak powinni postępować. :-)
Co ciekawe Edziu na liście wyników i tak jest przede mnę, ponieważ wybiegł później a ja miałam taki sam czas jak na biegu dzień wcześniej. :-)
Chciałam w tym miejscu podziękować organizatorom za wspaniale przygotowany cykl 3 biegów i postaranie się o dotację żebyśmy mogli biegać za darmo. Były co prawda drobne problemy z trasą, ale nie ma co się tak rozdrabniać. W imieniu wszystkich uczestników bardzo dziękuję. :-) :-) :-)



Wynik:
Czas: 00:57:49
Open: 90/101
Kobiety K30: 3/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz