środa, 3 maja 2017

To tylko 10

W Jelczu-Laskowicach na biegach upamiętniających Barbarę Szlachetkę opłata startowa jest taka sama niezależnie od dystansu a pakiet startowy i pozostałe bonusy są identyczne dla wszystkich. Tak więc najbardziej opłaca się biegać najdłuższy dystans czyli maraton. :-)

13 Bieg na 10 km

Dystans: 10 km
Rodzaj biegu: ulicami miasta
Termin: 1.5.2017
Miejsce: Jelcz-Laskowice

Kiedyś przebiegłam maraton w Jelczu-Laskowicach, ale w tym roku zapisałam się na półmaraton. Później odezwało mi się kolano na Biegu Kreta i przepisałam się na 10 km. Największą trudnością było dla mnie zetknięcie się z własną słabością i niemożnością przebiegnięcia dłuższego dystansu, kiedy inni biegali biegi dłuższe ode mnie.
Biegacze na 10 km mieli przesunięty start o 0,5 km i czuli się bardzo wyróżnieni startem w miejscu przygotowanym specjalnie dla nich tuż przed długodystansowcami. W praktyce takie rozwiązanie pozwoliło rozłożyć ruch na trasie i ułatwiało dopasowanie właściwego tempa.
Po dobiegnięciu na metę miałam sporo czasu na kibicowanie, czekałam na kolegę, który zapisał się na półmaraton, ale postanowił przebiec 31,5 km. Byłam świadkiem jak na metę przybiegł pierwszy zawodnik w maratonie ustanawiając rekord trasy. Później była dekoracja i losowanie nagród. Kiedy mój kolega przybiegł na metę powiedział, że razem przebiegliśmy maraton. :-)
Później poszliśmy na Pływalnię Miejską gdzie w ramach opłaty startowej mogliśmy za darmo skorzystać z basenu.


Wynik:
Czas: 00:52:04
Open: 112/267
Kobiety: 16/104

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz