niedziela, 11 sierpnia 2013

Charytatywne bieganie

Dzisiaj we Wrocławiu w Leśnicy odbył się charytatywny bieg Honorowego Dawcy Energii Fortum z okazji otwarcia nowej ścieżki biegowej. Fortum zachęca do biegania i pomagania.

Otwarcie ścieżki biegowej Fortum

Dystans: 6 km
Czas: 00:28:39
Miejsce: Wrocław, Park Leśnicki

Jest organizatorem akcji w której biegacze ściągają i instalują aplikację na urządzeniu mobilnym z systemem Android lub iPhone. Przez cały czas trwania akcji (23.03.2013 – 30.09.2013) aplikacja zlicza kilometry poszczególnych użytkowników i miast dla których biegają użytkownicy aplikacji i przelicza przebiegnięte kilometry na energię. Z dniem zakończenia akcji Fortum przekaże darowizny miastom w zależności od sumy przebiegniętych kilometrów czyli wysokości energii.
W dzisiejszym biegu wzięło udział około 100 osób, długość trasy wynosiła 6km. W biegu zostali wyłonieni zwycięzcy w kategorii trzy najlepsze kobiety oraz trzech najlepszych mężczyzn. Dla części osób zostały wylosowane nagrody – drobne upominki od organizatora. Ja byłam jednym ze szczęśliwców, którzy otrzymali nagrodę :-). Pobiegliśmy razem z tatem i ucieszyliśmy się bardzo ze swoich wyników, obydwoje mieliśmy czas koło 0,5 godziny. Ja przebiegłam trasę w czasie 28 minut 42.5 sekundy co dało mi 4-te miejsce w mojej kategorii K30 oraz 54 miejsce w klasyfikacji ogólnej. Średni czas przebiegnięcia okrążenia wyniósł 4,47 czyli poniżej 5 minut, jak dla mnie ten wzrost formy to po prostu rewelacja. Bieganie i pomaganie innym to niesamowita sprawa, mam wielką satysfakcję z tego, że moje życie jest dla innych wartościowe, potrafię coś z siebie dać na miarę moich talentów i zdolności.

Galerię razem z wynikami można zobaczyć pod adresem: galeria oraz wyniki z Otwarcia ścieżki biegowej Fortum - Zamek Leśnica

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz