niedziela, 16 marca 2014

Od stadionu do stadionu

Dzisiaj razem z tatem wzięliśmy udział w biegu na 10 kilometrów organizowanym przez Fundację WROACTIV. Mieliśmy bardzo trudne warunki, padał deszcz i był bardzo silny wiatr. Trasa prowadziła wzdłuż terenu słabo zabudowanego tak więc pogoda dała się odczuć.

1 Dziesiątka WROACTIV

http://10.wroactiv.pl/
Dystans: 10 km
Termin: 16.03.2014
Czas: 00:52:39
Miejsce: ulicami miasta Wrocław
Biegliśmy od stadionu na Maślicach, który okrążaliśmy, później skręcaliśmy w ulicę Śląska aby wyrobić kilometraż a następnie wzdłuż ulicy Królewieckiej aż do ulicy Maślickiej i wracaliśmy tą samą trasą. Pomimo trudnych warunków miałam wspaniały doping sąsiadek i sąsiadów, może liczbowo nie był ich za wiele, ale ich obecność była dla mnie bardzo ważna. W pewnym momencie dwie osoby zaczęły biec ze mną, w kozakach, w płaszczach, żeby chociaż chwilkę mnie wesprzeć, dla mnie była to bardzo piękna chwila. :-)
Dobiegłam z czasem 52 minuty i 39 sekund, natomiast tata miał czas 58 minut i 2 sekundy. Tata bardzo się ucieszył czasem zbliżonym do mojego i według oficjalnych wyników okazało się, że jesteśmy w trzeciej 500 na 1775 osób. Tak więc biegamy coraz lepiej i szybciej ciesząc się zdrowiem, czyli mamy powody do radości. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz