środa, 3 czerwca 2015

1-sze takie miejsce

Dzisiaj po raz pierwszy wzięłam udział w 9 edycji „10 Artemisu” czyli biegu na 10km w Lasku Osobowickim. Bieg składał się z 3 pętli prowadzących po alejkach parku.

9 edycja 10 Artemisu

Dystans: 10km
Rodzaj biegu: przełajowy
Termin: 3.06.2015
Miejsce: Wrocław, Las Osobowicki

Postanowiłam pobiec każdą pętlę z narastającą prędkością tzn. szybciej od poprzedniej pętli. Na początku wystartowałam wolniejszym tempem żeby stopniowo zwiększać prędkość i utrzymałam stałe tempo. Tym sposobem wyprzedziłam trochę osób już na początku co było bardzo motywujące. Od pierwszej pętli cały czas był przede mną kolega z klubu, którego próbowałam dogonić, udało mi się to dopiero na drugiej pętli, gdzie po pewnym czasie wyprzedził mnie ponownie. :-)
Nie dawałam za wygraną i wyprzedziłam go na trzeciej pętli. Następnie wyprzedził mnie mężczyzna, który biegł z dzieckiem, postanowiłam trzymać się jego tempa. Pomyślałam skoro on daje rade biec z dzieckiem to ja dam radę biec za nim. I tak już pozostało do końca biegu, gdzie trzymałam podobne tempo do niego, można powiedzieć, że nieświadomie mnie podciągnął, za co podziękowałam mu już na mecie. A na mecie ku mojemu wielkiemu zdziwieniu okazało się, że jestem pierwszą kobietą. To moje pierwsze miejsce w kategorii open kobiet. Myślałam, że czołówka kobiet mnie wyprzedziła a to ja byłam w czołówce. W biegu była prowadzona klasyfikacja w kategoriach, dla pierwszych osób z każdej kategorii była statuetka, tak więc wygrałam kategorię K30 i zdobyłam statuetkę. Co ciekawe tata biegł ze mnę w biegu i też wygrał swoją kategorię wiekową, to był nasz pierwszy bieg, gdzie obydwoje wygraliśmy w swoich kategoriach wiekowych. :-)

Czas: 00:50:16
Open 34/61
Kobiety 1/13
K30 1/4
WKB Piast 8/15
WKB Piast Kobiety 1/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz