wtorek, 11 listopada 2014

Bieg Niepodległości z wąsem

W ten szczególny dzień jakim jest Święto Niepodległości odbył się we Wrocławiu Bieg Niepodległości z wąsem. Każdy uczestnik biegu dostał w pakiecie sztuczne wąsy,
które mógł przykleić i biec z nimi. Niektórzy biegli z prawdziwymi wąsami :-), ale część osób (w tym ja) biegli normalnie bez wąsów ale za to z patriotycznym akcentem. Ludzie mieli koszulki w barwach narodowych, niektórzy mieli specjalne nadruki na koszulkach np. godło Polski, przed startem były patriotyczne piosenki. Tak więc była fajna patriotyczna atmosfera.

Bieg Niepodległości z wąsem

http://www.pro-run.pl/index.php/bieg-niepodleglosci-z-wasem
Dystans: 11km
Termin: 11.11.2014
Czas: 00:57:27
Miejsce: Wrocław, Park Grabiszyński

Bieg odbył się na dystansie 11 kilometrów i początkowo miał wystartować o godzinie 11, ale czekaliśmy na tych co późno odbierali pakiety startowe i wszyscy biegacze wystartowali o godzinie 11:15. Biegliśmy dwa okrążenia po 5,5 kilometra i na początku każdej pętli obiegaliśmy Górkę Żołnierzy Polskich, tak więc cały bieg miał bardzo patriotyczny wymiar i cieszę się, że mogłam wziąć udział w takiej imprezie.
Dużym zaskoczeniem dla mnie są też moje wyniki w kategoriach kobiecych, albo ja już tak dobrze biegam na poziomie kobiet albo na tym biegu miałam do czynienia ze słabszymi rywalkami. :-)

Mój wynik:
Open 193/432
Kobiety 13/119
K-30 6/54

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz