środa, 22 czerwca 2022

Zielona Noc

Po długiej przerwie spowodowanej kontuzjami oraz innymi problemami wróciłam do biegania...

Przyznam szczerze nie miałam zbyt dużego przygotowania do takiego dystansu ale postanowiłam spróbować swoich sił. Ze znanych powodów Wrocławski Półmaraton miał 2 lata przerwy i dużo się zmieniło... na lepsze. Ale zacznijmy od początku.

8 Nocny Wrocław Półmaraton

Dystans: 21 km

Termin: 18.06.2022

Miejsce: Wrocław

www: https://pol.wroclawmaraton.pl/

Rozpoczęliśmy na Stadionie Olimpijskim uroczystym zapaleniem znicza. Startowaliśmy z podziałem na strefy czasowe przy muzyce wybranej większością głosów dla danej strefy. Wystartowałam na końcu strefy 1:50 i biegłam swoim tempem aż dogoniła mnie strefa z dwóch godzin. Generalnie dobrze mi się biegło nie było tłumu na trasie więc mogłam trzymać swoje tempo bez zbytniego wyprzedzania. Było dość gorąco chyba około 26 stopni co nie sprzyjało trzymaniu szybkiego tempa. Trasa była bardzo ciekawa, dwa razy przebiegaliśmy przez Most Grunwaldzki i kilka razy przez inne mosty, szczególnie ładna była końcówka przez Halę Stulecia koło której było szereg efektów świetlnych. Niektórzy biegacze zamiast biec to szli i podziwiali światełka... Tuż przed samą metą była ładna muzyczka.

Ukłon w stronę organizatora za zmianę w organizacji depozytu, który był bliżej mety oraz tramwaju dzięki temu dosyć szybko wróciłam komunikacją miejską do domu. Poniżej zdjęcie koszulki oraz medalu. Co ciekawe na koszulce budynki we Wrocławiu są w kolorze granatowym a na medalu w kolorze zielonym to tak jakby po przebiegnięciu Wrocławskiego Półmaratonu wszystko zmieniło się na bardziej pozytywne...




Wynik:

Czas: 02:33:43

Open: 6840/7771

Kobiety K40: 666/838

Kobiety: 1710/2160

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz