poniedziałek, 7 maja 2018

Skokowski Bieg Przełajowy

Po raz pierwszy w tym roku wzięłam udział w biegu przełajowym, miałam takie postanowienie, że jak przebiegnę go bez uszczerbku na zdrowiu to czas na spróbowanie swoich sił w biegu górskim. Tak więc czas pomyśleć o górach...

8 Skokowski Bieg Przełajowy

Dystans: 6 km
Rodzaj biegu: przełajowy
Termin: 5.5.2018
Miejsce: Skokowa

Skokowa to wieś w Polsce, która przygotowała bieg na poziomie. Biegaliśmy polnymi drogami, trawiastymi i leśnymi. Czasami trzeba było uważać na wystające gałęzie i biec środkiem drogi. Ot taka zabawa zamiast intensywnego ścigania. Przyznam szczerze biegło mi się dosyć ciężko, jakoś nie potrafię wrócić do wcześniejszej formy, nawet 70 letni kolega z klubu Edward był przede mną. Myślę, że problem jest w psychice, nie potrafię pokonać w sobie jakiejś bariery. Przez lata w różnych dziedzinach doznawałam zazdrości i krytyki jeśli poszło mi coś lepiej niż pewnym osobom i boję się pobiec lepiej, ponieważ zamiast radości z sukcesu doznam krytyki tak się blokuję przed bieganiem pełną mocą...

Sam bieg był dobrze zorganizowany dostaliśmy pamiątkowe koszulki, drewniany medal, smaczny posiłek regeneracyjny. Było wesołe miasteczko i różne stoiska a później miał być koncert. Tak więc kto miał czas i chęć mógł zostać dłużej.



Wynik:
Czas: 00:36:11
Open: 62/77
Kobiety: 12/19
Kobiety K30: 6/8

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz