środa, 28 sierpnia 2013

Ludzie biegną, bo się bardzo boją deszczu

Dzisiaj pierwszy raz biegłam w deszczu. Jak wychodziłam z domu to była pochmurna pogoda tak więc nie planowałam biegu w trakcie deszczu tylko tak wyszło. Do tej pory kiedy padał deszcz to po prostu nie biegałam, w końcu nic się nie stanie jak się raz nie pobiegnie z powodu pogody ;-).
W sumie to bieganie w deszczu jest naprawdę przyjemne, człowiek ma do dyspozycji naturalny system schładzający organizm, na chodnikach jest mniej ludzi no i powietrze jest takie świeże i wilgotne. Przypomina się piosenka Czerwonych Gitar „Ciągle pada”
„Ciągle pada! Ludzie biegną, bo się bardzo boją deszczu,
Stoją w bramie, ledwie się w tej bramie mieszcząc,
ludzie skaczą przez kałuże na swej drodze. A ja?
A ja chodzę, nie przejmując się ulewą ani spiesząc,
Czując jak mi krople deszczu usta pieszczą,
ze złożonym parasolem idę pieszo, o tak!”
Ludzie się spieszą, biegną żeby nie zmoknąć, chodzą pod parasolami a ja? A ja biegam bez kurtki w zwykłej odzieży bawełnianej nie mając nawet czapeczki na głowie i cieszę się deszczem, biegnę sobie ot tak, bo lubię biegać...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz