czwartek, 12 marca 2020

Szczęśliwa siódemka

Tak się zbiegło, że 10 WroActiv wypadła w Dzień Kobiet a ponadto w obliczu odwoływanych imprez sportowych ta się odbyła, ktoś powie, że to szczęście, ale to jest Dar od Boga...
Czasem wydaje się nam, że to wszystko co mamy: zdrowie, pieniądze, rodzinę, przyjaciół, wolność i różne możliwości po prostu nam się należy. Gonimy za wieloma ważnymi sprawami, ale tak naprawdę czy aż tak ważnymi?

7 Dziesiątka WroActiv

Dystans: 10 km
Termin: 8.3.2020
Miejsce: Wrocław

Wracając jednak do biegu to wybrałam tańszą opcję bez medalu. Uważam, że to świetny pomysł tańsze wpisowe i mniej gadżetów. W imprezach sportowych doszło do tego, że organizator zabiega o sponsorów o coraz bogatszy pakiet startowy podnosi cenę wpisowego a to wszystko nie jest aż tak potrzebne. Przeciętny biegacz nie zużywa tylu biegowych koszulek itp. gadżetów co otrzymuje a nawet jeśli to sobie dokupi coś co mu pasuje, o imprezie sportowej wcale nie świadczy pakiet startowy i medal.
Co do samego biegu to mieliśmy bardzo ładną słoneczną pogodę, od uczestników promieniował optymizm, z kibicami było słabo, ale mój wierny kibic nie zawiódł mnie a później spotkała mnie niespodzianka i wylosowałam pakiet startowy na Bieg Uniwersytetu Medycznego. :-)
Ogromnie się ucieszyłam, że ukończyłam bieg bez kontuzji co nadal daje nadzieję na powrót do biegania bez kontuzji, ponieważ nadzieja umiera ostatnia.


Wynik:
Czas: 00:57:55
Open: 921/1083
Kobiety K30: 72/109
Kobiety: 174/258

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz