sobota, 25 kwietnia 2015

Biegi na przełaj

Dzisiaj odbyły się 27 Złotnickie Biegi Przełajowe na 6km w Parku Złotnickim. Nazwa biegi jest związana z połączeniem biegu głównego z biegami towarzyszącymi dla dzieci w różnym wieku. W sumie bieg był dla mnie pewną nowością przed biegiem wydawałam numery startowe a po biegu wydawałam rzeczy z depozytu tak więc byłam dosyć zabiegana. :-)

27 Złotnickie Biegi Przełajowe

http://wkbpiast.com/biegi/regulaminy
Dystans: ok. 6 km
Termin:  25.04.2015
Rodzaj biegu: przełajowy 
Miejsce: Wrocław, Park Złotnicki

Sam bieg też był dla mnie dość szczególny. Biegłam z czipem, który przymocowałam do buta na rzep, ponieważ mam taki model Five Fingers z rzepami, chociaż są też modele ze sznurówkami, ale ten mi bardzo odpowiada. Biegnę, biegnę i niedaleko za startem patrzę, że nie mam czipa, no to biegnę pod prąd żeby poszukać czipa, ktoś go w międzyczasie przydepnął, ale go odzyskałam i przez cały bieg trzymałam w ręce. Zrobiła mi się strata czasu i motywacji, bo czołówka kobiet mnie wyprzedziła. Ale biegnę dalej, biegnę, biegnę zamiast mostkiem pobiegłam pod mostkiem i trochę się zdenerwowałam na osobę, która miała nam pokazywać kierunek a stała bezczynnie i znowu zrobiła mi się strata czasu. Tutaj moja uwaga na biegu jest tak jak w życiu dzięki współpracy wielu osób ich chęci do działania może powstać piękne dzieło jeśli każdy będzie robił w sposób należy to do czego został przydzielony.
Może w innych biegach takie błędy nie byłyby zbyt istotne, ale na krótkim biegu (6km) różnica kilku minut ma znaczenie. Jednak pomimo tych trudności Moi Drodzy Państwo zajęłam no jakżeby inaczej 3 miejsce w kategorii K30 to już chyba standard na biegach organizowanych przez Piast. 3 MIEJSCE po raz pierwszy (Bieg Śladem Konia 2013), 3 MIEJSCE po raz drugi (Bieg Śladem Konia 2014), 3 MIEJSCE po raz trzeci (Złotnickie Biegi Przełajowe 2015), no bardzo ciekawe czy moja passa się utrzyma na Biegu Śladem Konia 2015. :-)

Czas: 00:33:16
Open: 53/88
Kobiety: 6/23
K30: 3/11
WKB Piast: 11/21
WKB Piast Kobiety: 2/4

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz