niedziela, 23 sierpnia 2015

16 Półmaraton Wałbrzych

To już mój drugi Półmaraton w Wałbrzychu, który ma swój urok i z powodu przebiegu trasy przypomina bieg górski. Bieg polega na przebiegnięciu 3 pętli po asfalcie i kostką brukową. Trasa często prowadzi pod górę albo z górki co może sprawiać pewną trudność i pewnie dlatego limit czasu wynosi 3godziny 15 minut.

16 Półmaraton Wałbrzych

http://polmaraton.walbrzych.pl/
Dystans: 21,097 km
Rodzaj biegu: uliczny
Termin:  23.08.2015
Miejsce: Wałbrzych, ulicami miasta

W Wałbrzychu na biegu bardzo podobają mi się ścianki wodne, jeśli się nie mylę na jednej pętli kurtyny wodne były w trzech miejscach. Super sprawa jak się pod nimi biega jest tam taka rozproszona woda jak mgiełka więc człowiek się schłodzi po całym ciele i nie przemoknie. Kolejną bardzo fajną atrakcją w Wałbrzychu są wysokie nagrody finansowe losowane wśród uczestników w tym nagroda główna Toyota. W tym roku było też dużo kibiców na trasie, szkoły włączyły się do kibicowania tak więc organizatorzy bardzo się postarali pod różnymi względami.
A co do samego biegu to bieg był dla mnie dosyć trudny, ale postanowiłam, że będę wbiegać wszystkie górki i tak też zrobiłam. Poza ostatnim punktem żywieniowym to na każdym punkcie piłam wodę i maszerowałam, nic nie jadłam, ale też nie czułam się głodna. Dobiegłam szczęśliwie do mety z czasem o 35 sekund słabszym niż w zeszłym roku. Jak to się mówi raz pod górę, raz z górki!

Czas: 01:57:09
Open: 867/1419
Kobiety: 84/275
K30: 21/57
WKB Piast: 9/14

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz