wtorek, 15 marca 2016

Ekstremalna dziesiątka

To była moja najbardziej ekstremalna dziesiątka. Z piątku na sobotę wzięłam udział w Ekstremalnej Drodze Krzyżowej z Wrocławia na Ślęzę (ok. 80 km) a w niedzielę wystartowałam w biegu 10 WroActiv w przebraniu wiosny czyli po nieprzespanej jednej nocy, 80 km w nogach, pobiegłam w spódnicy żeby było ekstremalnie. :-)

3 Dziesiątka WROACTIV

Dystans: 10 km
Rodzaj biegu: uliczny
Termin: 13.03.2016
Miejsce: Wrocław: Stadion Wrocław, ul. Królewiecka, Aleja Śląska

Przyznam szczerze myślałam, że po takim wysiłku fizycznym biegnięcie na luzie w przebraniu jest najlepszym co mogę zrobić żeby się nie przeforsować. Biegłam bez zegarka więc nie wiedziałam jaki mam czas a wiadomo jak to na zawodach włącza się duch rywalizacji i chciałam pobiec jak najszybciej żeby jeszcze kilka osób prześcignąć. W końcu biegłam na moim terenie, ponieważ bieg odbywał się niedaleko mojego miejsca zamieszkania. Biegłam w stroju wiosny i reakcje były bardzo pozytywne. Kiedy wyprzedzałam jednego mężczyznę to powiedział, że biegnę w niedozwolonym stroju a ja mu na to: „Strój jest dozwolony, bo to strój konkursowy.”, jeden kibic powiedział do mnie: „Biegnij księżniczko, biegnij!” co było bardzo miłe, ponieważ nikt tak jeszcze do mnie nie powiedział na biegu. :-) :-) :-)


Tak więc biegłam co sił w nogach i zrobiłam życiówkę na 10km co było dla mnie zupełnie niesamowite. Ponadto wygrałam ekstremalną nagrodę: Voucher na Kurs Strzelania Bojowego dla 1 Osoby w Akademii Obrony Sagita. Drugą ekstremalną nagrodę dostałam od kolegi Andrzeja z klubu, który wygrał Bon na 10 minut jazdy gokartem na torze kartingowym w le mans, mają swoje tory w Częstochowie, w Krakowie, w Łodzi, w Opolu, w Płocku, w Poznaniu, we Wrocławiu, są we Wrocławiu tak więc mam niedaleko. :-) Kolega Andrzej wygrał ten bon i tak po prostu dał mi go od serca, bardzo ci dziękuję Andrzej za ten mały, ale wiele znaczący dla mnie gest.
Tak więc od dzisiaj żyję ekstremalnie zamiast normalnie.

Czas: 00:48:34
Open 699/1332
Kobiety 75/337
Kobiety K30 33/123
WKB Piast 16/31

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz