sobota, 19 marca 2016

Dookoła Ślężańskiej Góry

Dzisiejszy bieg jest bardzo nietypowy, trasa na dystansie półmaratonu prowadzi dookoła góry Ślęży. Jest to inny rodzaj satysfakcji od zdobycia szczytu.

9 Półmaraton Ślężański

Dystans: półmaraton
Rodzaj biegu: uliczny
Termin: 19.03.2016
Miejsce: Trasa prowadzi drogami asfaltowymi wokół Góry Ślęży; Sobótka – Strzegomiany – Będkowice –Sulistrowiczki – Przełęcz Tąpadła – Sady – Sobótka Zachodnia – Sobótka

To był mój trzeci start w Półmaratonie Ślężańskim na którym rozgrywają się Mistrzostwa Naszego Klubu WKB Piast Wrocław. Zaczęłam bieg dosyć powoli ustawiając się za zającem na 1:50, ktoś powiedział, żeby trzymać się zająca do Przełączy Tąpadła a później szpula do przodu. Pomyślałam warto spróbować tej taktyki, chociaż biegnięcie za tym zającem wydawało mi się zbyt wolne i starałam się trzymać tego zająca. Chociaż na Przełęczy Tąpadła nie widziałam zająca przede mną to starałam się go do dogonić, bardzo się ucieszyłam kiedy go w końcu dogoniłam a jeszcze bardziej jak go wyprzedziłam.

Następnym zaskoczeniem było dla mnie kiedy dogoniłam Krysię – moją koleżankę z klubu, to było gdzieś na 14 km. Ten fakt bardzo mnie motywował do utrzymania tempa, bo nie wiedziałam kiedy mnie dogoni i wyprzedzi, ale ostatecznie utrzymałam przewagę aż do mety. To był mój szczęśliwy bieg, poprawiłam mój rekord dla tej trasy o 7 minut, stanęłam na podium w mojej kategorii wiekowej w Klubie WKB Piast i mój tata stanął na podium w kategorii klubowej.

Kobiety z WKB Piast Wrocław z pucharkami

Czas: 01:46:57
Open 1534/4417
Kobiety 113/899
Kobiety K35 27/210
WKB Piast 17/45

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz