poniedziałek, 20 czerwca 2016

Nocne wyniki we Wrocławiu

Nocny półmaraton we Wrocławiu jest jedną z nielicznych imprez w Polsce gdzie tyle tysięcy osób biegnie nocą po mieście. Ma to swoje plusy i minusy, plus jest np. taki, że nie trzeba się myć przed biegiem, bo i tak będzie ciemno a minus jest taki, że czasem nic nie widać. :-)

4 Nocny Wrocław Półmaraton

http://pol.wroclawmaraton.pl/
Dystans: 21,0975km
Rodzaj biegu: uliczny
Termin: 17.06.2016
Miejsce: Wrocław, ulicami miasta

Pogoda była dosyć ładna ani nie padało ani nie świeciło słońce tak więc warunki wręcz idealne do robienia życiówek. Taki też był mój plan złamać 1:40, miałam na to realne szanse, jeszcze kolega przed startem mówił teraz możesz złamać 1:40 i bardzo chciałam pokonać tą barierę. Ustawiłam się za zającem na 1:45 i przed mostem Grunwaldzkim miałam go za plecami. Starałam się gonić zająca na 1:40 i kiedy słabłam spotkałam kolegę z klubu, który dodał mi otuchy, przez pewien czas trzymałam się tego kolegi mając go w zasięgu wzroku. W pewnym momencie zobaczyłam balonik na 1:40, bardzo się ucieszyłam i wytrwale trzymałam ich tempo aż do punktu z wodą. Kiedy się napiłam wody próbowałam dalej gonić tego zająca, ale już mi się nie udało go złapać, pominęłam kolejny punkt z wodą żeby nie tracić czasu i niestety osłabłam. Z niecierpliwością wyczekiwałam następnego punktu z wodą, ale po jednym dodatkowym punkcie zostały tylko puste kubki, czas bardzo mi się dłużył moja motywacja słabła, kiedy dobiegłam do upragnionego punktu wypiłam 2 kubki wody i starałam się biec jak potrafiłam najlepiej ale zając na 1:45 był już przede mną.
Tak oto przez błąd popełniony z wodą, przez staranie się za wszelką cenę osiągnąć najlepszy wynik żeby tylko zdobyć uznanie innych ludzi, pomimo dobrych warunków osiągnęłam przeciętny czas. Uświadomiłam sobie, że bieganie dla wyniku jest bardzo męczące, ciągle są tylko pytania o czas i wartościowanie się przez niego a przecież wynik z biegu nie świadczy o tym jakim jest się człowiekiem.
 
Czas: 01:47:48
Open: 3086/9356
Kobiety: 287/2762
Kobiety K30: 144/1189

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz