poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Kontrolna Trzydziestka

Są tacy, którzy się kontrolują u lekarza a biegacze kontrolują się na biegach kontrolnych. :-)

Kontrolna Trzydziestka

Dystans: 30 km
Rodzaj biegu: przełajowy
Termin: 7.08.2016
Miejsce: Wrocław, Trasa biegowa między mostami

Dla mnie to rzeczywiście była kontrola, ponieważ było to 5 tygodni od mojej kontuzji kolan. W tym czasie byłam tylko na Biegu Siedmiu szczytów, który w większości maszerowałam a poza tym nie biegałam. Nie wiedziałam jak to wszystko wyjdzie więc podobnie jak w zeszłym roku zaczęłam tempem asekuracyjnym ustawiając się na końcu stawki. Pierwsze okrążenie – 6km biegłam wolniejszym tempem, drugie starałam się biec szybciej od pierwszego, ale według wyników przebiegłam je w podobnym czasie. Na trzecim okrążeniu zwiększyłam tempo i był to wspaniały czas, bo wiele osób wyprzedziłam w tym czasie a w szczególności kobiety z którymi się ścigałam. Przez czwarte okrążenie próbowałam gonić kolegę Józia, który jest ode mnie 40 lat starszy, w pewnym momencie go wyprzedziłam, ale później on mnie wyprzedził i już go nie dogoniłam. Ostatnie piąte okrążenie starałam się biec jak najszybciej potrafię, ale w rezultacie wyszło mi tempo podobne jak na pierwszym okrążeniu. Tak więc kontrola wypadła pozytywnie. :-)


Czas: 02:45:13
Open: 103/187
Kobiety: 9/41
Kobiety K30: 6/20

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz