niedziela, 7 września 2014

24 Bieg Solidarności

Wczoraj odbył się 24 Bieg Solidarności na dystansie 5,2km. To mój pierwszy bieg na dystansie pięciu kilometrów.

24 Bieg Solidarności

http://solidarnosc.wroc.pl/category/bieg-solidarnosci/
Dystans: 5,2 km
Termin: 6.09.2014
Czas: 00:24:50
Miejsce: Wrocław, ulicami miasta

Po maratonie nad morzem w ogóle nie biegałam, tak naprawdę to nie mam zbyt dużego doświadczenia w bieganiu na krótsze dystanse, ale bieg wlicza się do naszego klubowego rankingu i miał darmowe wpisowe. Pobiegłam w patriotycznej koszulce z półmaratonu w Wałbrzychu i widziałam, że część osób poszło tym samym torem myślenia co ja.
Nowością w biegu dla mnie było bieganie z dziećmi, ponieważ w biegu mogły wziąć udział dzieci w wieku od 12 lat i okazało się, że wiele dzieciaków mnie wyprzedziło, zresztą nie tylko dzieciaki mnie wyprzedziły, dziadki z kategorii M70 też. :-)

Ostateczny mój wynik był następujący:
Open 340/825
Open Kobiety 32/250
Open K30 20/139
WKB Piast Wrocław 23/39

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz