niedziela, 8 marca 2015

Bieg na piątkę

W tym roku pierwszy raz wzięłam udział w biegu na piątkę tzn. na 5 km, chociaż sam bieg też był na ocenę 5. :-) Mowa tutaj o biegu „Piątka Szczytnicka”, który jest wliczany do Otwartych Mistrzostw Wrocławia w biegach długich w skrócie OMW w biegach długich.

Szczytnicka Piątka

Dystans: 5 km
Rodzaj biegu: uliczno-przełajowy
Termin: 8.03.2015
Miejsce: Wrocław, Park Szczytnicki

Zainteresowanych odsyłam do strony internetowej: http://www.omw.wroc.pl/new/?p=238. W skrócie wygląda to tak, że trzeba przebiec 4 spośród pięciu biegów we Wrocławiu na dystansach: 5 km, 10km, półmaraton, 30 km, maraton, w tym 5km i 30 km jest obowiązkowe. Jak dla mnie 5km to nie jest długi dystans, ale nie ja ustalam zasady. :-)
Zdjęcie ze startu biegu, jestem z przodu z nr. 27 a z tyłu tata z nr. 25, obydwoje w barwach Piasta :-)
źródło: prywatna galeria
Co do samego biegu to był bardzo przyjazny, odbył się w Parku Szczytnickim na dwóch pętlach. W regulaminie było, że organizator zapewnia wodę na mecie, ale byłam mile zaskoczona, kiedy dostałam kwiatka z okazji Dnia Kobiet oraz pakiet startowy zawierający kalendarz biegów, pomarańczę, słodką kanapkę, kupon na tańsze piwo oraz 0,5 litrową wodę. Co do mojego zdrowia to w zasadzie boli mnie tylko jedna część ciała – nos a to znaczy, że nadal mam bieganie w nosie :-). No może nie tak zupełnie, ale jak na mój stan zdrowia to bardzo cieszę się z osiągniętego wyniku:

Czas: 00:23:18
Open 145/372
Kobiety 23/139
K-30 13/60
WKB Piast Wrocław Open 9/26
WKB Piast Wrocław Kobiety 1/9

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz