niedziela, 10 kwietnia 2016

Półmaraton w Ostrowie Wielkopolskim

Tydzień temu byłam na Półmaratonie w Ostrowie Wielkopolskim, przyświecał mi jeden cel zdobyć Koronę Półmaratonów Wielkopolski.

3 Ostrowski Półmaraton

Dystans: półmaraton
Rodzaj biegu: uliczny
Termin: 3.04.2016
Miejsce: Ostrów Wielkpolski

Opis i szczegóły zdobycia Korony Półmaratonów Wielkopolski znajdują się na stronie organizatora http://szswielkopolska.pl/gp/korona-polmaratonow/. Pokrótce wygląda to tak, że trzeba przebiec 10 spośród 13 wytypowanych półmaratonów w Wielkopolsce w ciągu jednego roku żeby otrzymać brązową koronę. Zdobycie 3 koron brązowych w ciągu 5 lat daje koronę srebrną. Natomiast zdobycie 9 koron brązowych (3 srebrnych) przez 15 lat daje złotą koronę. Tak więc złoto jest w zasięgu każdej osoby biegającej półmaratony. :-)
Bardzo ciekawe, że w szatni spotkałam panią Emilię Jasnowską (K60), która ma już na swoim koncie srebrną koronę, chwilę z nią porozmawiałam i przed startem każda poszła w swoją stronę.
Bieg był dla mnie bardzo trudny, przed biegiem przemaszerowałam jeszcze ok. 12 km odwiedzając kościoły w Ostrowie Wielkopolskim i po biegu zrobiłam drugie tyle, zachęcam do przeczytania o mojej ostrowskiej wyprawie tutaj http://polskipielgrzym.blogspot.com/2016/04/wyprawa-do-ostrowa-wielkopolskiego.html . Ostatnio pielgrzymuję do różnych kościołów w Polsce o czym można przeczytać na prowadzonym przeze mnie blogu Polski Pielgrzym – http://polskipielgrzym.blogspot.com/, chcę być w każdym kościele albo przed każdym kościołem (jeśli kościół będzie niedostępny) w Polsce. Do każdego kościoła maszeruję, albo jadę rowerem lub samochodem.
Wracając do samego biegu, chociaż był to początek kwietnia, pogoda była bardzo słoneczna i ciężko się biegło. Trasa była poprowadzona przez 3 pętle po asfalcie drogami Ostrowa Wielkopolskiego. W pakiecie dostałam bardzo ciekawe gadżety: komin, kubek oraz breloczek do kluczy. Organizatorzy bardzo się postarali żeby był wysoki poziom zawodów. Pierwszy raz byłam w Ostrowie Wielkopolskim i wszystkim go polecam.



Czas: 01:55:40
Open 415/644
Kobiety 38/98
Kobiety K30 12/32

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz