niedziela, 22 maja 2016

Bieg Lwa

Dzisiaj po raz pierwszy wzięłam udział w Biegu Lwa w Tarnowie Podgórnym. I rzeczywiście było jak na sawannie: upał, Kenijczycy oraz zawodnicy walczący jak lwy.

5 Bieg Lwa

http://bieglwa.pl/
Dystans: półmaraton
Rodzaj biegu: uliczny
Termin: 22.05.2016
Miejsce: Tarnowo Podgórne

Atmosfera była naprawdę gorąca, temperatura wynosiła 32 stopnie, cienia jak na lekarstwo i nawierzchnia z kostki granitowej albo asfalt. Biegliśmy 3 okrążenia, z powodu upału odnosiłam co chwila wrażenie, że wcześniej już tutaj byłam :-)
Mieszkańcy Tarnowa Podgórnego byli bardzo gościnni. Stali przy trasie z wodą i plastikowymi kubeczkami, polewali wodą z wężów, dzieci miały konewki oraz małe wiaderka z wodą. Bardzo mnie urzekło to jak mieszkańcy postarali się o nas biegaczy i okazali nam serce. Organizator też się bardzo postarał, dostaliśmy w pakiecie startowym torbę podróżną, koszulkę, słodycze, bon na posiłek, na mecie mieliśmy dodatkowy pakiet zawierający wodę, izotonik, banana, jabłko oraz batonik.

Biegowi towarzyszył festyn z licznym udziałem mieszkańców oraz inne krótsze biegi w tym przeznaczone dla młodszych biegaczy a na trasie biegu był prawdziwy, pluszowy lew.
Dostaliśmy bardzo ładne lwie medale tak aby każdy pamiętał o byciu jak lew.


Czas: 01:59:01
Open: 515/973
Kobiety: 47/215
Kobiety K30: 17/102

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz