wtorek, 10 maja 2016

Urodzinowe bieganie

7.05.2016 obchodziłam swoje 35 urodziny, organizatorzy się postarali, bo w tym dniu 2 biegi przygotowali. :-) Cóż może być za lepszy prezent na urodziny dla biegacza, niż to, że sobie pobiega na zawodach?

1. Olimpijska Piątka we Wrocławiu


Olimpijska Piątka

Dystans: 5km
Rodzaj biegu: przełajowy
Termin: 7.05.2016
Miejsce: Wrocław, Start i meta Stadion Olimpijski, trasa wałem wzdłuż Odry - ścieżką biegową „Między Mostami”
 
W ramach Otwartych Mistrzostw Wrocławia (OMW) w biegach długich miasto Wrocław przygotowało bezpłatny bieg na 5 km od Stadionu Olimpijskiego przez okolice Stadionu i wały nad Odrą do Stadionu Olimpijskiego. Bieg był dla mnie dosyć trudny z powodu niedoleczonego przeziębienia, było dosyć ciepło, trasa była bardziej przełajowa, ale biegło się dosyć dobrze o 10 rano. Starałam się pobiec jak najszybciej umiałam, na końcówce wyprzedziłam jednego biegacza, który miał jeszcze siłę się ze mną ścigać. :-)


Czas: 00:23:05
Open: 60/153
Kobiety: 7/49
Kobiety K30: 4/20

2. Bieg Wokół Rancza w Nadolicach Wielkich


8 Bieg wokół Rancza o puchar Wójta Gminy Czernica

Dystans: 8km
Rodzaj biegu: uliczno-przełajowy
Termin: 7.05.2016
Miejsce: Nadolice Wielkie, ulicami miasta i polnymi drogami
 
Bieg Wokół Rancza jest bardzo nietypowy, do wygrania były króliki, kogut oraz inne nagrody rzeczowe. Biegliśmy 8km rozłożone na dwie pętle. Było dosyć gorąco, wystartowaliśmy o 15 i większość trasy prowadziła przez polne drogi oraz asfalt. Na trasie kibiców jak na lekarstwo, biegacze biegli aż się kurzyło, słonko prażyło, była woda w miskach dla ochłody oraz woda do picia. W pocie czoła wybiegałam 1-sze miejsce w kategorii wiekowej, ale tym razem na końcówce wyprzedził mnie kolega z klubu, cóż takie życie raz się wyprzedza raz jest się wyprzedzanym. :-)

źródło: Galeria Paweł Mazurczak


Czas: 00:39:42
Open: 68/140
Kobiety: 4/26
Kobiety K30: 1/11

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz