niedziela, 4 czerwca 2017

Bieg Fair Play

Po raz pierwszy wzięłam udział w darmowym biegu FairPlay organizowanym przez Getin Noble Bank. Za każdą osobę, która ukończyła bieg w czasie 50 minut bank przekazywał 15 zł. na leczenie chorego Piotrusia.

Bieg Fair Play

Dystans: 5 km
Rodzaj biegu: przełajowy
Termin: 3.6.2017
Miejsce: Wrocław, Las Osobowicki

Bieg był zrobiony z wielkim rozmachem: na środku boiska leśnego w Lesie Osobowickim stanął namiot z stolikami i ławeczkami, koło namiotu stała kuchnia w której były słodkie bułki, wata cukrowa, kiełbaski z grilla oraz kawa i herbata z mlekiem, cukrem i cytryną, koło mety stało stoisko z którym można było skorzystać z masażu i wszystko było za darmo. Ponadto standardowo stały Toi-toi, szatnie damskie i męskie oraz depozyt. W pakiecie każdy dostał firmową koszulkę w której powinien pobiec oraz ekologiczną torbę również z logiem banku i czipy zwrotne na mecie.


W całym tym przepychu znalazłam dziurę w całym a w zasadzie dwie: brak dziurek w numerach startowych, które są już standardem i ułatwiają przypięcie numeru oraz mała rozmiarówka damskich koszulek. Ja wzięłam M a była dla mnie jak S zmieściłam się co prawda, ale niektóre kobietki wzięły XL i się nie mieściły a XL nie były dużo większe od mojej M. :-) Takie małe mankamenty a poza tym wszystko na plus, były nawet darmowe atrakcje dla dzieci, tak więc propozycja w sam raz na sobotnie popołudnie.


Wynik:
Czas: 00:25:17 (netto 00:24:59)
Open: 131/617
Kobiety: 17/296

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz