poniedziałek, 11 listopada 2019

1 Wrocławski Bieg Niepodległości

Bardzo ucieszyłam się na myśl o Wrocławskim Biegu Niepodległości i bardzo chciałam go przebiec, ale nie zdążyłam się na niego zapisać. Na początku miałam jeszcze czas a później już nie miałam czasu...

I Wrocławski Bieg Niepodległości

Dystans: 10 km
Termin: 11.11.2019
Miejsce: Wrocław

Może to zabrzmi dziwnie, że nie miałam czasu zapisać się na bieg, ale po prostu nasiliły mi się problemy z sercem, których lekarze nie potrafili zdiagnozować, czułam się coraz gorzej i myślałam, że nie dożyję już tego biegu a co dopiero będę w stanie go przebiec. Aż tu nagle spotkała mnie miła niespodzianka z dnia na dzień poczułam się o niebo lepiej i kolejnego dnia jeszcze lepiej. Tata powiedział mi, że są jeszcze zapisy na bieg w biurze zawodów i zapisałam się dopiero w dniu biegu. W sumie nie wiedziałam jak mi pójdzie, tylko w jednym momencie poczułam kłucie w sercu, zwolniłam i później mi przeszło, ostatecznie osiągnęłam czas podobny jak na moim pierwszym Biegu dla Maćka na tym samym dystansie. Można by powiedzieć, że nic się nie zmieniło, zero postępu i powrót do formy sprzed 6-ciu lat, ale ja tak na to nie patrzę...
Bardzo dziękuję organizatorom za wspaniale przygotowany bieg, pomysłową trasę i bardzo ciekawy medal oraz książeczkę z ciekawymi pieśniami patriotycznymi i zdjęciami.
Z tego miejsca chcę bardzo podziękować wszystkim osobom dla których moje życie ma jakąkolwiek wartość. Nachodziły mnie myśli, że moje życie jest niezaplanowane i łatwo je zastąpić, ale przecież dla Pana Boga każde życie ma ogromną wartość i Pan Bóg dla każdego z nas ma plan. I jak tak planowałam kto co miałby robić po mojej śmierci to zrozumiałam, że oni nie zrobią tego tak dobrze jak ja. :-)

Wynik:
Czas: 00:57:22
Open: 1735/2631
Kobiety K30: 152/332
Kobiety: 353/853

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz