sobota, 2 listopada 2019

Bieg Energetyka

27-go października na Biegu Energetyka wyprzedziłam 27 osób w Open i 7 w mojej kategorii wiekowej to niestety wskazuje na to, że nie miałam zbyt dużo energii...

XII Bieg Energetyka

Dystans: 4,3 km
Termin: 27.10.2019
Miejsce: Wrocław

Prawdę mówiąc biegłam na maksa, ale nie dałam rady szybciej, wyprzedziło mnie dużo osób z klubu, które kiedyś wyprzedzałam nawet tata wyprzedził mnie o 40 sekund... Niestety taki spadek formy może oznaczać, że mój czas na bieganie się skończył albo mam takie dno, że może być już tylko lepiej, do końca trzeba mieć nadzieję. :-)
Mam nadzieję, że mój blog okazał się dla kogoś pomocny i rzetelny, dzieliłam się informacjami, które na dany moment okazywały się dla mnie przydatne, zawsze starałam się pisać od serca i mam cichą nadzieję, że również do mnie będzie można kiedyś odnieś słowa św. Pawła:
W dobrych zawodach wystąpiłem, bieg ukończyłem, wiary ustrzegłem. 8 Na ostatek odłożono dla mnie wieniec sprawiedliwości, który mi w owym dniu odda Pan, sprawiedliwy Sędzia, a nie tylko mnie, ale i wszystkim, którzy umiłowali pojawienie się Jego.” (2 Tm 4,7-8)



Wynik:
Czas: 00:23:37
Open: 122/149
Kobiety K30: 9/16

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz