poniedziałek, 8 czerwca 2015

Bieg Wielkiej Wyspy

Wczoraj wzięłam udział w dość nietypowym biegu tj. „Biegu Wielkiej Wyspy” na nietypowym dystansie 15km polegającym na przebiegnięciu trasy wzdłuż Wielkiej Wyspy we Wrocławiu. To mój pierwszy taki bieg po wyspie.

2 Bieg Wielkiej Wyspy

http://wkbpiast.com/biegi/regulaminy
Dystans: 15 km
Rodzaj biegu: przełajowy
Termin: 7.06.2015
Miejsce: Wrocław, Wałami Odry - Trasa "Między mostami"

Trasa była bardzo wymagająca technicznie, część trasy biegła dołem wału po trawie, część po kamieniach, momentami było dużo słońca i silny wiatr, odczuwalna temperatura była dość wysoka. Z uwagi na trudne warunki postanowiłam pierwsze 8 kilometrów przebiec wolniej i nadrabiałam w drugiej połowie próbując gonić klubowiczów. Na ostatnim kilometrze postanowiłam przyśpieszyć i wyprzedziłam jeszcze kilka osób. Tuż przed metą postanowiłam zasprintować i wyprzedziłam jedną osobę, okazało się, że to był najlepszy dziadek z kategorii M70 i wyprzedziłam go o 2 sekundy. :-) Tak więc w dalszym ciągu biegam lepiej od mężczyzn z M70 a pozostałe kategorie ciągle mnie wyprzedzają.

Czas: 1:19:00
Open 75/165
Kobiety 9/44
K30 4/16
WKB Piast 12/27
WKB Piast Kobiety 2/4

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz