sobota, 27 czerwca 2015

Trzy wieże w Prusicach

Dzisiaj wzięłam udział w „Biegu III wież” w Prusicach. Pierwszy raz uczestniczyłam w biegu w tak małej miejscowości, co miało swój niepowtarzalny urok.


5 Bieg Trzech Wież

http://www.bieg.prusice.pl/
Dystans: 10km
Rodzaj biegu: uliczny
Termin: 27.06.2015
Miejsce: Prusice
 
Organizacja biegu była na wysokim poziomie, biuro zawodów znajdowało się w szkole, biegacze dostawali w pakiecie koszulkę, wieszak na medale, odblaskowy breloczek oraz ulotki od sponsorów. Co ciekawe w szkole mieścił się klub fitness a tuż obok szkoły było pole kukurydzy, duży kontrast, którego nie widziałam na innych biegach. Bieg był połączony z festynem z wieloma atrakcjami dla mniejszych dzieci, tak więc bardzo ciekawie zorganizowany pod kątem rodzin.
A odnośnie samego biegu to trasa składała się z dwóch pętli po 5km i biegła po różnej nawierzchni: asfalt, kostka brukowa, szuter oraz chodnik (jak ktoś chciał biec chodnikiem zamiast ulicą :-)). Moim zdaniem trasa wymagająca technicznie jak na bieg uliczny. Do tego dochodziło duszne powietrze i pod koniec biegu pojawił się silny wiatr oraz deszcz. Tak więc nie było łatwo, ale kibice dopisali i dopingowali jak umieli.
Na końcówce trasy widzę biegnie jakiś dziadek koło mnie tak na oko to M70 więc przyspieszam, żeby dziadek mnie nie wyprzedził, ale tuż przed metą dziadek zasprintował i wyprzedził mnie o 1 małą sekundę. Pocieszam się tym, że w całym biegu z tej kategorii wiekowej wyprzedziło mnie łącznie tylko 2 dziadków, natomiast ja wyprzedziłam, 6 tak więc nadal jestem całkiem w formie. :-)

Czas: 0:49:25
Open 198/410
Kobiety 23/112
K30 11/44
WKB Piast 9/23
WKB Piast Kobiety 2/8

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz