czwartek, 11 czerwca 2015

Precyzyjny Wrocław

Dzisiaj wzięłam udział w mojej pierwszej imprezie orientacji precyzyjnej, skorzystałam z bezpłatnego szkolenia na którym przerobiliśmy kilka punktów szkoleniowych.

Generalnie chodzi oto, żeby wyznaczyć punkt wskazany na mapie, trzeba do tego odpowiednio wyznaczyć kierunek północny oraz właściwie odczytać symbol punktu. Oczywiście nie miałam kompasu tak więc wyznaczałam kierunek tak na oko ustawiając mapę, co z precyzją miało niewiele wspólnego. :-) Ponadto korzystałam z wydrukowanej mapki symboli, ponieważ dopiero uczę się symboli, ale zabawa była naprawdę fajna.
Zawody odbyły się w Parku Tołpy we Wrocławiu pośród korzystających z parku spacerowiczów, którzy momentami z wielkim zaciekawieniem przyglądali się ludziom z mapami. Jeden spacerowicz spytał czy szukam skarbu a jedna pani spytała co to za impreza i podałam jej namiar na stronę internetową, tak więc bardzo pozytywne zainteresowanie ze strony innych osób.
Ostatecznie zajęłam 21 miejsce w mojej kategorii i wyprzedziłam jeszcze 3 osoby, tak więc całkiem dobrze jak na pierwszy raz z takim słabym przygotowaniem. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz