niedziela, 11 października 2015

Życie w elicie

9.10.2015r. odbyło się oficjalne zakończenie Otwartych Mistrzostw Wrocławia na których zostałam Mistrzem Wrocławia w biegach długich w mojej kategorii wiekowej K-30. :-)

Warunkiem sklasyfikowania było ukończenie minimum czterech biegów w tym :
- dwóch obowiązkowych: Szczytnicka Piątka, Kontrolna Trzydziestka,
- dwóch biegów spośród: 3 Nocny Wrocław Półmaraton, 33 Wrocław Maraton, II Dziesiątka Wroactiv.
W mojej kategorii wiekowej 4 kobiety spełniały wszystkie wymagania i uzyskałyśmy odpowiednio liczbę punktów:
1. Aneta Kuczkowska 195 pkt.
2. Jolanta Holeksa 189 pkt.
3. Sabina Ćwiek 176 pkt.
4. Ewa Mazurczak 159 pkt.

Moja punktacja w poszczególnych biegach mojej kategorii wiekowej K30 wyglądała następująco:
- Szczytnicka Piątka - 5 km - miejsce 13 - 73 pkt.
- II Dziesiątka Wroactiv - 10 km - miejsce 38 - 49 pkt.
- 3 Nocny Wrocław Półmaraton - 21,0975 km - miejsce 82 - 30 pkt.
- Kontrolna Trzydziestka - 30 km - miejsce 13 - 73 pkt.
- 33 Wrocław Maraton - 42,195 km - miejsce 129 - 30 pkt.
Do klasyfikacji końcowej były brane pod uwagę 3 najlepsze wyniki biegów (pogrubione na liście).

Jaki jest mój przepis na sukces? Powiem tak starałam się biec te biegi najlepiej jak potrafiłam, ale Wrocław Maraton trochę wyluzowałam na końcu tak jak opisywałam. Po miejscach w kategorii wiekowej widać, że nie zeszłam poniżej 13 miejsca tak więc wiele kobiet z mojej kategorii wiekowej było lepszych ode mnie... Dlaczego wygrałam? Bardzo chciałam wygrać i modliłam się o tą wygraną. Sprawdziły się wobec mnie słowa Pisma Świętego z Księgi Przysłów: "Na dzień bitwy osiodła się konia, ale zwycięstwo zależy od Pana." (Prz 21,31). Zrobiłam wszystko co umiałam żeby najlepiej się przygotować, ale Bóg dał mi zwycięstwo, tak więc Dzięki Bogu zostałam mistrzem dosłownie i w przenośni, ponieważ zwycięstwo w OMW (Otwarte Mistrzostwa Wrocławia) daje mi możliwość startu w przyszłym roku w Półmaratonie Wrocławskim oraz Maratonie Wrocławskim za 1 zł. w każdym biegu i będę zaproszona do Elity pomiędzy Kenijczyków i zawodowych sportowców.


2 komentarze: